2014. március 21., péntek

Medvehagymás-juhtúrós masni


Egy egyszerű, tavaszi kedvenc. :)

Hozzávalók:

30dkg masni tészta
20dkg tejföl
10dkg juhtúró

Medvehagymás olajhoz:

1 csokor medvehagyma
1dl olivaolaj
1 gerezd fokhagyma

A csokornyi mevehagymát megmostam, leveleit felaprítottam. Hozzáadtam egy szétnyomott gerezd fokhagymát, az olajat és botmixerrel pürésítettem. Lezárt üvegben a hűtőben egy darabig eltartható így, a minap a tojásrántottát tettem vele gazdagabbá.

A tésztát lobogó, sós vízben készre főztem, leszűrtem. Még melegen hozzákevertem egy nagy evőkanál medvehagymás olajat, a juhtúrót és a tejfölt. 

Tipp: Aki szeretné, tálaláskor tehet még rá pluszban tejfölt, esetleg reszelt parmezánt. Legközelebb házi tésztával készítem el!




5 megjegyzés:

  1. Imádom az ilyen tésztákat, isteni :)

    VálaszTörlés
  2. Ekészítettem a medvehagymaolajat, vagy krémet és isteni, nagyon szépen köszönöm a receptet.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Vicuska: az bizony, fog még ilyen készülni sokszor! :)
      Mrita: köszönöm a visszajelzést és nagyon örülök, hogy ízlett!! :)

      Törlés