2014. január 6., hétfő

Fácánsült rántott ananásszal cseréptálban sütve

 

Egy különleges vadétel, ami könnyedén összedobható.

Hozzávalók:

1 konyhakész fácán
1 ananászkonzerv kerek szeletekkel
Olaj
Fehérbors
3-4 gerezd fokhagyma

A panírozáshoz: liszt, tojás, zsemlemorzsa

A Pataki tál alját vízbe mártottam sütés előtt.

A megtisztított fácánt feldaraboltam, megsóztam és olajon minden oldalról megsütöttem. Az elősütött húsokat Pataki tálba helyeztem, és nyakon öntöttem az ananászkonzerv levével. Meghintettem fehér borssal és mellé dobáltam 3 gerezd félbevágott fokhagymát.
Rátettem a cseréptálra a tetejét és 1,5 órán keresztül 200 fokon készre pároltam a húst. (Közben kétszer megforgattam a húsdarabokat)

A kerek ananász szeleteket szárazra töröltem és bepaníroztam: lisztbe, felvert tojásba, majd zsemlemorzsába forgattam őket. Forró olajban mindkét oldalukat pirosra sütöttem.

A sült hús szeleteket rántott ananászkarikákkal, az ananászos hússzafttal megöntözve tálaltam.


3 megjegyzés:

  1. Nem semmi ez a kompozíció :) Szívesen megkóstolnám :) Örülök, hogy beindult végre a teller cook :) A poén, hogy én is indítottam egy másik blogot.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindez a Te inspirációdra! :))) Mi a másik blogod címe és miről szól?

      Törlés
    2. Nagyon helyes :) Tészta Birodalom a címe. Minden ami tésztával kapcsolatos. Nem nagyon reklámozom, mert még csak 2 bejegyzés van rajta. A régi blogomon már 400 recept van, így ott lelassulok egy kicsit, ezt pedig majd szép lassan feltornászom.

      Törlés